آرزوها
آرزوها



 

ستاره به ستاره دوست داشتنت را می‌‌شمارم

دوستت دارم 1 – دوستت دارم 2 –دوستت دارم ...

نمیدانم چرا این روزها بی قرار تر شده ام

آخر یک پروانه و اینهمه دلتنگی؟

 خدایا تو نخواه که اینهمه دلتنگ باشم

این روزها چقدر از تاریکی می ترسم

 دوری ات بیقرارم می کند

 به راه رفتنت یا به کفش‌هات اگر فکر ‌کنم می‌آیی؟ …

من که هر لحظه به تو فکر می کنم پس چرا نمی آیی ؟

دیگر چیزی نمانده

طاقت من یک کبریت بکشم تمام می‌شود …

ای تمام من ! اگر آمدی ،

من بهار می‌شوم تو تنم را پر از شکوفه کن.

اگر صبح زودتر از من بیدار شدی بوسم کن

اما اگر من زودتر بیدار شدم ،

 بر سینه‌ات منتظر همان بوسه می‌میرم … "

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ساعت 10:47 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar